loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 445 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس غمگین

اس ام اس عاشقانه غمگین خرداد ۹۲

اس ام اس غمگین و گریه آور خرداد 92

اس ام اس های جدید عاشقانه و پیامک های عشق و عاشقی سری ۱۸ خرداد ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…

 برای مشاهده اس ام اس غمگین به ادامه مطلب بروید…

منم مثل تو باخودم تنهام
منم خسته از تموم دنیا
منم سخت میگذره همه شبهام
ببین دوســـــت دارم
.
.
.

این بوی پیرهن کیه!
اونکه مث منه کیه!
اونکه داره
سنگ تورو به سینه میزنه کیه
برات بهونه میگیره
داره
واسه
تو
می مـــــیــــره
داره تورو به زور ازم واسه
همیشه
میگیره…

.
.
.

اگه میدونستم
زندگی
بی تــــــو
اینقد سخته!
اگه میدونستم بری برگشتت خیاله
فرصت نمیدادم
دلت
بره سهم دیگرون شه

.
.
.

دیگرمیخواهم مثل”خدایم””تنها”باشم شایدکسی پیداشدومرا پرستید…
.
.
.

غمگینم مثل مرده ای که توان تسلی دادن به بازماندگانش راندارد…

.
.
.

گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن!
به رفتن که فکر میکنی
اتفاقی می افتد که منصرف میشوی
میخواهی بمانی
رفتاری میبینی که انگار باید بروی!
این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است

.
.
.

 

نمی نویسم,, چون میدانم هیچگاه نوشته هایم را نمیخوانی, حرف نمیزنم چون میدانم,هیچگاه حرف هایم را نمیفهمی,نگاهت نمیکنم چون تو اصلا نگاهم را نمیبینی,صدایت نمیزنم زیرا اشکهای من برای تو بی فایده است,فقط میخندم,چون تو در هر صورت میگویی من دیوانه ام…

.
.
.

عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض میکنی, و افتخار میکنی که عشق برایت این چنین است!
و من میخندم….به برنامه هایی که هیچکدام ارزش دیدن ندارند..

.
.
.

گاه دلتنگ میشوم,دلتنگتر از همه دلتنگی ها,گوشه ای مینشینم و حسرت ها را میشمارم,
باختن ها,صدای شکستن ها را,
کدامین امید را نا امید کرده ام
کدامین خواهش را نشنیدم
به کدام دلتنگی خندیده ام که این چنین دلتنگم….

.
.
.

لبخند زدن خیلی راحت تره تا بخوای به همه توضیح بدی چرا حالت بده .
.
.
.

عشق بازی کار فرهاد است و بس
دل به شیرین داد و دیگر هیچکس
مهر امروزی فریبی بیش نیست
مانده ام حیران که اصل عشق چیست؟
.
.
.

صدام از گریه ی دیشب گرفته
دارم میمیرم از دیوونه حالی
با اشکام باز مهمونی گرفتم
همچی هست
فقط
جای توخالی…

.
.
.

به جایی رسیدم ک حس میکنم
نفس نکشیدن برام سخت نیس…

.
.
.

تویادت رفته
بایدخونه باشی
باید
پیش منه دیوونه باشی
نگو خونه بگو دیوار بی دَر
ک سرتاپاشوخاموشی گرفته…

.
.
.

مگه من توی تقدیرت نبودم..!!
شاید
دنیا
فراموشی
گرفته…!

.
.
.

بذار روی ماهتو
دم آخر نگاه کنم
سخته با خاطراتمون
بادل خون وداع کنم..

.
.
.

پر از تنهاییم
ای کاش بودی…
داره زندگیم از دست میره…!

.
.
.

تو یادت رفته
وقتی
گریه دارم
برای
اشکای من
شونه باشی…

.
.
.

جه خوش خیال بودم…
که همیشه فکرمیکردم درقلب او محکومم به حبس ابد..!!
یکباره جاخوردم…
وقتی زندانبان برسرم فریاد زد…
(هی تو)….!
آزادی…!
و صدای گام های غریبه ای که به سلول من می آمد…!

.
.
.

پیکت را بالا بگیر:
بزن به سلامتیه: 
آرزوهایی که هیچگاه لمس نکردی، بزن به سلامتیه: 
عشقی که طالعش با تو نبود و هنوزم دوستش داری، 
بزن به سلامتیه:
 شبهایی که تو در تنهاییت گریه کردی و ندانستی چرا…

.
.
.

هر شب نبودنت هزینه بالایی دارد …
یک قوطی کبریت
دو پاکت سیگار
و سال ها سرفـــــــــــه

.
.
.

ازآنان نیستیم که در بازی کلاغ پر،رفیق را بال وپردهند وگویند؛رفیق پر…

.
.
.

تکیه بده اما…! به شانه هایی که گر خوابت برد، سرت را زمین نگذارند

.
.
.

 

همه جوره هوایت را داشتم
اما حتی اداره هواشناسی هم
قادر به پیش بینی نبود که
بعد از تو هوا ” پَس ” است…

.
.
.

میــــــــــــمیرم
ی روزی اگه
چشمای من دیگه
تورونبینه
اشکاتوپاک کن
ببین حال منو
داره گِریه ام میگیره

.
.
.

نمیخوای صداتوکسی بشنوه
داری باخودت درد دل میکنی
چه زجر آوره اینکه فک میکنم
همینروزا دستامو ول میکنی

.
.
.

یه چیزی بگو پس چرا ساکتی
بگو
هنوزم
دلت بامنه!
بذار فک کنم وقتی تنهامیشم
دلت شورتنهاییمومیزنه

.
.
.

یه چیزی بگو بغضمونشکنم
بگو ک نمیتونی
ترکم کنی
قرار منو تو
جدایی
نبود
قسم خورده بودی ک دَرکم کنی

.
.
.

به جایی رسیدم ک فک میکنم
نفس نکشیدن
واسم
سخت
نیس..!!

.
.
.

به من رحـــــــــــــــــم کن
من دلم نازکه!
به حدی ک با گریه عاشق شدم….!

.
.
.

نبینم غم و اشکو توچشمات
نبینم داره میلرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوســت دارم

منبع:راد اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟