loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 499 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عاشقانه


استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی

 

فقط پلی بودم برای عبورت

 

فکر تخریب من نباش

 

به آخر که رسیدی

 

دست تکان بده

 

خودم فرو میریزم

 

 

 

 

استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی


دراین آزادی که هزاران شکارچی در کمین اند


زنده بادقفس


استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی


کلافه ام 
درست شبیه لحظه ای که مادربزرگ
 نمیتواند سوزن نخ کند...!


استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی



ترجیح میدم "مردونه" ببازم تا اینکه "کثیف" ببرم!



استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی


دل اگر بستی محکم نبند !

 مراقب باش گره کور نزنی

او میرود تو میمانی و یک گره کور


استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی



 موبایلم حالش بده

 شارژ نداره نورش کم شده صفحش یه کم سیاه شده

 مریضه سرفه می کنه مى دونی چشه؟

هواى sms تو رو کرده!



استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی


دارا و سارا هم خوشبخت شدند

در این عصر عاشقانه های روی جلد حسود می شوم!

آقا شما دفتر ساده ندارین؟!


استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی



حالا وقتی خورشید غروب می کنه دیگه دلم نمی گیره

آخه می دونم که طلوع دوبارش با نوره گرم قلبت همراهه

 و دوباره دست مهربونت رو روی سرم حس می کنم


استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی


نسبت من به تو مثله آفتابگردان به خورشیده

آفتابگردان با نور خورشید زندگی می کنه و همیشه رو به تو هستش


استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی



ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش

 با ما چون نیستی باهرکه خواهی یار باش



استاتوس های زیبا و عاشقانه فیسبوکی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟