loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 278 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

درگیری دو پسرخاله بر سر بازی پاسور با قتل یکی از آنها پایان یافت.

شامگاه 28 دی ماه سال گذشتهاز طریق مركز فوریت های پلیسی 110 كشف جسدی در خیابان زربافیان ـ كوچه مرادی به كلانتری 115 رازی اعلام شد .

 

با حضور مأموران كلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد فردی به نام برزو 27ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به بیمارستان منتقل و فوت کرده است .

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

با آغاز رسیدگی به این پرونده ، یکی از برادران مقتول در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان عنوان داشت که پسرخاله آنها به نام "فرشید 25 ساله در تماس تلفنی عنوان کرده که او مرتکب قتل شده است.

برادر مقتول در ادامه اظهاراتش گفت : برادرم به همراه پسرخاله مان به نام "فرشید" در یک خانه مجردی در خیابان زربافیان زندگی می کرد . شب حادثه فرشید با من تماس گرفت و گفت : "برو داخل کوچه ؛ برادرت را کشتم" . به سرعت خود را به داخل کوچه رسانده و مشاهده کردم که برادرم بر روی زمین افتاده و خون زیادی از وی رفته است .

 

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فرشید پس از وقوع جنایت از تهران متواری شده است . بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه او آغاز و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن ، در یکی از شهرهای غرب کشور مخفی شده است .

 

با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم ، هماهنگی لازم قضایی انجام و کارآگاهان اداره دهم با نیابت قضایی به غرب کشور اعزام شده و 11 اردیبهشت متهم را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

متهم پس از انتقال به اداره دهم ، به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص انگیزه آن  گفت : به دلیل بازی پاسور و اینکه برزو همیشه  به من می باخت با هم مشاجره لفظی پیدا کردیم و سرانجام در روز حادثه با یکدیگر درگیر شدیم .

 

متهم در ادامه اظهاراتش گفت :چند روز پیش از جنایت ، بر سر بازی پاسور و شوخی کردن با یکدیگر دچار اختلاف شده و از آن زمان به بعد با یکدیگر دشمن شده ! و با یکدیگر درگیری لفظی داشتیم تا اینکه شب حادثه ، مقتول جلوی مرا در داخل کوچه گرفت و دوباره شروع به مشاجره لفظی کرد که این بار با یکدیگر درگیر شدیم . مقتول برای من چاقو کشید اما توانستم چاقو را از دستش خارج و چندین ضربه به او بزنم که پس از آن چاقو را چندین خیابان آن طرف تر انداخته و فرار کردم .

 

سرهنگ کارآگاه آریا  حاجی زاده  ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟