loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 400 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تا زماني که بارسلونا قهرماني خود در لاليگا را قطعي کند، هيچ تصميم قطعي گرفته نخواهد شد اما يکي از بحث برانگيز موضوعات اين است که والدس مي ماند يا مي رود. در حال حاضر دو مکتب فکري در باشگاه براي تصميم گيري در اين باره وجود دارد.

 

 

به گزارش فارس ، والدس در ژانويه در بيانيه اي اعلام کرد که برنامه اي براي تمديد قراردادش با بارسلونا ندارد اما هنوز بيش از يک سال ديگر از قرارداد وي که ژوئن 2014 به پايان مي رسد، باقي مانده است. زماني که ويلانووا در نيويورک به سر مي برد، روسل، رييس باشگاه اظهار داشت که اميدوار است سرمربي بارسلونا پس از بازگشت بتواند والدس را به ماندن متقاعد کند.

ويلانووا نظرش را در اين باره اعلام کرد و گفت: او اعلام کرده در تصميمش کاملا مصمم است اما من در خودم اين توانايي را نمي بينم که با او در اين باره صحبت کنم.

 

وي ادامه داد: اگر والدس مي خواهد فصل بعد در تيم بماند، من هيچ مشکلي ندارم اما با او صحبت مي کنم. عملکرد او بي عيب است و باعث مي شود من فکر کنم هيچ مشکلي براي ادامه همکاري با او نداريم.

 

نظر آندوني زوبيزارتا، مدير ورزشي بارسلونا هم همين است.

 

به هر حال در هيئت مديره پرطرفدارترين ديدگاه اين است که راه حل ايده آل فروش والدس در حال حاضر و قبل از به پايان رسيدن قرارداد وي در فصل آينده است تا پولي براي خريدهاي بعدي به باشگاه برسد. با اين حال سوال روشن اين است که کدام يک از اين دو ديدگاه خودش را تحميل مي کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟