loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 366 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین احساسی آخر اردیبهشت ۹۲

اس ام اس غمگین عاشقانه 22 اردیبهشت 92

 

برای مشاهده اس ام اس غمگین به ادامه مطلب بروید…

هستم…
هستى…
اون لعنتى هم هست…!

.
.
.

پیامک عاشقانه

براى تومیمیرم،تووانمود کن تب کرده اى…همین کافیست!
.
.
.

جدیدترین پیامک غمگین

یادبگیر:گاهى نبایدنازکشید،انتظارکشید،آه کشید،درد کشید،تنهاباید دست کشید ورفت!!!
.
.
.

میگن یه نخ سیگار آدم رو آروم میکنه!!من موندم اینهمه آدم قد یه نخ سیگار نیستن؟!؟

.
.
.

پیامک غمگین عاشقانه ۹۲

خدایا…تو کسیو دارى که بغلت کنه؟؟آخه خیلى آرومى!!!

.
.
.

 

.
.
.

یه رابطه از اونجایى خراب میشه ک تو ناراحتش کنى و یکى دیگه آرومش!

.
.
.

سرد بودنم را بگذار به حساب گرم بودنت بادیگران…!

.
.
.

سوت میکشد در هوا کابل تلفنى که میتوانست زیباترین عبارات جهان را ازعاشقى به عاشقى برساند…

.
.
.

پیامک غمگین

برایم تعریف کن…هرگز فراموش نشدن…چ حالى دارد؟!؟

.
.
.

همه درد من این است،یک نفر در زندگى من “هست”که “نیست”

.
.
.

میلیون ها ومیلیاردها آدم هستند که میتونن بى تو زندگى کنن،آخه منه بدبخت چرا نمیتونم؟

.
.
.

اس ام اس احساسی

هیچ میدانى؟جاى”عزیزم غصه نخور”هاى تو را”دیازپام”گرفته است!

.
.
.

از جدائیمان براى هرکس که گفتم حق رابه من داد،اما اینها نمیدانند حق براى”من” “تو”نمیشود!

.
.
.

بعضیارو باید تو جوب شست تا لجن ها هم خوشحال شن ک کثیفتراز خودشونم هست!

.
.
.

اس ام اس دلتنگی

دیگر نمیتوانم متن هاى طولانى را تا آخرش بخوانم،تقصیرخودت بود،آمدى…رفتى…و به هرچه کوتاه عادتم دادى!

.
.
.
تنت که پیش من باشد و دلت درآغوش دیگرى هزارخطبه ام ک بخوانند بازهم هرزگیست…!

.
.
.

اس ام اس تنهایی

واحد دلتنگى بغل است!هزاران بغل دلتنگتم…!

.
.
.

پابه پایم که نیامدى،دست در دستم که نگذاشتى،سر به سرم هم نگذار،قولش رابه بیابان داده ام…!

.
.
.

خانه باشد طلبت…
شانه ی دوست کجاست..؟
.
.
.

اس ام اس غمگین اردیبهشت ۹۲

دیگر بهار هم سرحالم نمیکند چیزی شبیه گریه زلالم نمیکند آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چکار وقتی که سنگ هم رحم
به بالم نمی کند
.
.
.

به که دل باید بست..!
به امینی که امانت خواراست،!یا به شهری که پر از دیوار است،!یا به افسانه دوست،! 
گریه ام
می گیرد!…
.
.
.

جدیدترین اس ام اس غمگین

زندگی ام را تنهایی برداشته!
و دستهایم بی دستهایت هرشب هدر می روند…
.
.
.

پایانی برای قصها نیست،نه بره هاگرگ میشوند،نه گرگها سیر،خسته ام ازجنس قلابی آدمها،دار میزنم خاطرات کسی
راکه مرادورزده، حالم خوب است اما گذشته ام دردمیکند
.
.
.

دل بستن به قایق شکسته امیداست یافریب؟نمیدانم،اماهرچه هست دلیل زنده بودن من است…
.
.
.

 

.
.
.

اس ام اس غمگین ۹۲

بیمعرفت،بی انصاف،فراموشم کرده ای؟
نمیدانستم تاین حدفراموش نشدنی هستی..!یادت هرلحظه بامن است
ازتوخیلی بهتر است، تنهایم نمیگذارد
دست از سرم بر نمیدارد
یادت تمامی من شده است
نباشد خود را گم میکنم
تمام
من، بی توهیچم نمی ماند
 تمام میشوم
به همین تلخی
به همین سختی…

.
.
.

حالاکه رفته اى دلم براى تو بیشتراز خودم میسوزد…فکرمیکنى کسى ب اندازه من دوستت خواهد داشت؟!؟
.
.
.

شعر،ردیف وقافیه نمیخواهد،بوى آغوش تو هردیوانه اى را شاعرمیکند!

.
.
.

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ۹۲

درحال تماس…ساعت ها پشت خط به صدایى گوش میدهم که آرامم نمیکند،که دلداریم نمیدهد،که حتى ساکت
نمیشود…خدایا…!چرامدتیست مشترک موردنظر خاموش است؟!؟

.
.
.

من سرم رابالا میگیرم…چون به کسى باختم که باخیانت برده بود!

.
.
.

بسلامتى پسرى که وقت رد شدن ازخیابون جاشوبه سمت ماشینا تغییرمیده تانکنه به عشقش آسیبى برسه!

.
.
.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

خدایا!!!خودمونیما،این ضربه هایى که من میخورم چند امتیازیه؟

.
.
.

عاشقانه هایم همه را به زانو زده!!!توبه عشق چ کسى ایستاده اى؟

.
.
.

اس ام اس عاشقانه

بعد از رفتنت دوچیز مراگریاند،یکى رفتن بى بهانه ات ودیگرى ماندن بیهوده خودم!!!

.
.
.

سخت است “او” کردن “تویى” که همه زندگى “من”بود!
.
.
.

اس ام اس غمگین عاشقانه

بس که صدا نزدى اسمم را”جانمى”که برایت کنار گذاشته بودم گندید!

 منبع:راد اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟