loading...
مجله تفریحی و سرگرمی MGPC
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 596 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

جوک خنده دار


خفن ترین جوک های خنده دار فروردین 92

خنده دارترین و خفن ترین جوک های ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۲ را در این مطلب برای خنده و سرگرمی شما کاربران عزیز قرار داده ایم.پس عجله کنید بیاین تو تا حسابی با هم بخندیم….

   برای مشاهده جوک خنده دار به ادامه مطلب بروید

آیا میدانستید گونه ای از عنکبوت های ماده بعد از جفت گیری
نر های خود را میخورند !؟
آنها تنها موجوداتی هستند که فهمیده اند ، شوهر به هیچ دردی نمیخورد !

.
.
.

بیاییم و ساده از هم نگذریم … گلدار از هم بگذریم … یا حتی راه راه یا چارخونه !
.
.
.
لذتی که در کندن دوتا برگه سفید وسط دفتر درس بود در ۲۰ گرفتن هم نبود …

.
.
.

جوک و اس ام اس ۹۲
هر آدمی تو زندگیش حداقل یه بار مسواک یکی دیگه رو انداخته کف دسشویی ورش داشته فوتش کرده گذاشته سر جاش …
.
.
.
اعتماد کردن به بعضیا تو این دنیا مثل فتح کردن قله اوِرِست با دمپایی ابری میمونه !

.
.
.

اس ام اس خنده دار را در برنا بخوانید

.
.
.
از بستن بند کفشتون خسته شدید ؟
بند کفشتون رو با هدفونتون عوض کنید …
.
.
.
چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟
چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟
.
.
.

جوک آخر خنده ۹۲
نمی دونم که باباها چه اصراری دارن که اس ام اس دادن رو یاد بگیرن ، هر دفعه هم که میخوای بهشون یاد بدی گوشیو بهت نمیدن و میگن : صبر کن ، خودم بلدم !
.
.
.
وقتی میخوای خانمی رو از کاری منع کنی بهش بگو “برای پوستت خوب نیست” ؛ ۹۹٫۷۳% موارد جواب میده !!!
.
.
.
تو خونه ما به گونه ای فرهنگ سازی شده که لیوانو برمیداری میری سر یخچال ، یخچالو وا میکنی پارچو درمیاری سر میکشی بعد لیوانو میبری میزاری سر جاش !
متاسفانه فرهنگ سازی نشده …
.
.
.
به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم …
.
.
.
بعضی ها مثل دستگاه سی تی اسکن میمونن ، فقط تو وجود آدما دنبال عیب میگردن !
.
.
.

اس ام اس خفن ۹۲
سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین !
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه !!!
اینجوری هم نگام نکنید ، من اگه خودم بلد بودم که الان اینجا نبودم !
.
.
.
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ …
ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭم ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ :
ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﭼﺮﺍ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ پوﺷﯿﺪﯼ ؟
.
.
.
دانشمندی که نمیتونه ادکلن با بوی بارون درست کنه ، نباید به خودش بگه دانشمند …

.
.
.

پیامک خنده دار ۹۲
“شام چی درست کنم ؟”
اولین جمله ی مامانم در حین جمع کردن سفره ی ناهار !
.
.
.
همراه اول اس ام اس زده :
با ارسال ک پیامک بدون متن به ۸۰۴۰ عضو باشگاه هواداران پرسپولیس شوید و با هر برد پرسپولیس صاحب مکالمه و پیامک رایگان شوید …
خوب نمی خوای مکالمه رایگان بدی چرا شرط های تخیلی میذاری ؟؟؟
.
.
.
من واقعا نمی دونم این مخترع جانونی هدفش از اختراع این وسیله چی بوده ؟
اولین جایی که تو خونه ما نون کپک میزنه جانونیه !
.
.
.
آدمها به غیر ازکودک درون و خر درون و گاو درون یدونه قورباقه درون هم دارن که قبل از ناهار صداش در میاد …

.
.
.
هیچ وخت نتونستم بفهمم وختی مادرم بهم میگه :
“انشاله یه پسر اینه خودت نصیبت بشه”
نفرین بوده یا دعای خیر ؟!؟!؟!
.
.
.
اعتراف می کنم یکی از سوالات دوران کودکی من این بود که تو جاده چرا ما هرچی از ماشین ها سبقت می گیریم ، اول نمی شیم …
.
.
.

جوک کرکر خنده ۹۲
آقا ما ۳ سال پیش بینی مبارک رو عمل کردیم ! از اون روز تا الان این پدر من هر جا بحث گرونی و خرج و مخارج میشه میگه : آقا میدونید من امسال چقد خرج کردم ؟؟؟؟ ۳ میلیون دماغ سحر و …
آخه یه دماغ چقد میتونه مظلوم باشه ؟؟؟
.
.
.
جمله ثابت یک مرد به زن باردار در فیلمهای ایرانی :
تو حالت خوبه ؟ باید بیشتر از اینا مراقب خودت باشی … حداقل بخاطر بچه …
.
.
.
رفیقم پفک بهم تعارف کرد دوتا برداشتم گفت خب دیگه بسه ؛ برگشت دستش خورد به درخت نصفش ریخت تو جوب …
“کلید اسرار”
.
.
.
دیدین شبا که خونه ساکت میشه اسباب وسایل تو خونه شروع میکنن به صدا درآوردن ؟
الهی بگردم ؛ خستگی در میکنن !
عاشق صدای قلنج شکوندن تلوزیونم …
.
.
.
عاشق اون صحنه ایم که چن نفر با هم رفتن رستوران میخوان حساب کنن !
یکی زیپ کیفش وا نمیشه !
یکی داره دنباله کیفش میگرده !
یکی دکمش گیر کرده !
یکی دستش تو جیبش تو همین لحظه جا نمیشه !
اون یکی گوشیش زنگ میخوره !
اون یکی کیفش تو ماشین جا مونده !
ینی یه همچین آدمهایی هستیم مااااااااا
.
.
.
آقا ازدواج هم خیلی سخت شده ! خدمت مامانم عارض شدم دنبال یه دختر باش داداش نداشته باشه …
هی میپرسه چرا ؟
توضیح دادنش سخته ولی نمیخوام زنم عمه باش !!!
.
.
.

جوک جدید فروردین ۹۲
معلم : جامد چیست ؟
دانش آموز : مگه خودتون نمیدونید ؟
معلم : چرا میدونم …
دانش آموز : پس چرا وقت کلاس رو الکی میگیری ؟

.
.
.

میگم گودزیلاپیش این دهه۸۰یاو۹۰یالنگ میندازه!ازقذا تصمیم گرفتم چند تااسم پیشنهادکنم واسه ایناشماانتخاب کنین:
۱٫تیرکس
۲٫ترمیناتور۱و۲و۳و۴و۵
۳٫شخصیت جیگ ساو توی فیلم اره
۴٫گزینه۱و۲و۳
.
.
.

جوک و لطیفه خنده دار را در برنا بخوانید

.
.
.
دوست عزیز بیائیم در سال جدید از گناه دوری کنیم و
از فرستادن اس ام اس های توهین آمیز به یکدیگر بپرهیزیم
خاک تو سر هرکی توجه نکنه !
سال جدید با ۱۲برجش تو حلق هرکی توجه نکنه !
.
.
.
یـه سِری گـیگیلی هـا أم هــستن…
وقـتی از دمـاغـت درشـون مـیاری….
هـر چـقد مـیمالیشون زیـر ِ مـیز کـامـپیوتر از دسـتت جـدا نـمیشن:)))
ایـنارو اذیـت نـکنین:))
ایـنارو بـاید پـاشد رفـت بـا آب شـُست…:)))))))
مـقاومـت نـکن عـزیزم…
پـاشو بـرو بـشورش:)))خخخخخخخ
هــار هـار هـار(زهر مـار)
.
.
.
بعضیام هستن همچین میگن ما متولد فلان ماه هستیم که انگار ژنِ برتر دارن |:
بابا بهترین !!!
عند مرام !!
اصل بامعرفتا !!!!
د آخه مهربوووون !!
اصن شما متولد بهمن ماه…خوبه؟ ؛)
.
.
.

جوک باحال ۹۲
انقدر از این پسرایی که میخوان تو اینترنت مخ دخترا رو بزنن بدم میاد
دختر خانومایی که موافقن شمارشونو بزارن در موردش حرف بزنیم:)
.
.
.

این آمبولانسای بهشت زهرا که میندازن تو خط ویژه و آژیر کشون میرن هدفشون چیه؟
.
۱-اون مرحوم دیرش شده؟
۲-عزرائیل پشت فرمونه؟
۳- دارن یکی رو میبرن بکشن؟
.
.
.
طرف رو والش نوشته: دوستم بدار، نوازشم
کن،دست آموزم کن،با من بازی کن، به من توجه کن
و …….. فکر کنم شب که خواب بوده سگش
پروفایلشو هک کرده …والا به ابرفضلینا:)
.
.
.
داف چیست ؟
مخفف ” دختره ی احمق فسیل” است که دخترها هنگام مخاطب قرار گرفتن با این لقب, قند در دلشان آب میشود! :دی
.
.
.

جوک خفن خنده دار ۹۲
در خانواده ما هرجا سخن از انحراف است ، نام زیبای من میدرخشد !
خخخخخ تازه کصافطم هستم خفن ترین جوک های خنده دار فروردین 92
.
.
.
چن وخ پیش با دوستان رفته بودیم ول گردی
یه پیرمرده کناره چنتا دختره تو ایسگا اتوبوس واساده بود
دستشم تا زانو تو دماغش بود
منم سرمو از شیشه آوردم بیرون گفتم حاجی نگرد تو اون یکیه
پیرمرده گفت :نه عزیزم اگه رزق تو باشه تو همینم پیدا میشه
باور کن پیاده شدم رفتم سرشو ماچ کردم گفتم اگه جا لایک داشتی ۲۰۰۰۰لایک به تنهایی براد میزدم
دمش جزغاله یعنی:))))
.
.
.

اس ام اس آخر خنده ۹۲
یه دونه پشه الان رو دیوار خابیده برم دم گوشش وز وز کنم؟؟؟:)
.
.
.
دقت کردین خانوم ها چه اسمای سختی دارن واسه لباسا و کاراشون…،مینی ژوب،مانیکور،پدی کور،بیکینی،شومیز،ماکسی….
مال ما مردا دیگه پیچیده ترین اسمش عرق گیره!!!یه همچین موجوداتِ ساده زیستی هستیم :دی
.
.
.
امروز از دانشگاه که میومدم ، تو راه یه دختر حدوداً سه ساله و مامانش راه میرفتن………
یهو دختره به من اشاره کرد و گفت: پسر……
منم گفتم: پـــ نه پـــ دیو دو سر!!! خفن ترین جوک های خنده دار فروردین 92 بدبخت پسر ندیده…
.
.
.

اس ام اس خفن خنده دار ۹۲
آهنگ گلپری جون آرمین نصرتی رو واسه یه آمریکای فرستادم..
حالا خوشش اومده میگه معنیش رو برام بفرست خفن ترین جوک های خنده دار فروردین 92 ))))))
مـــعـــنـــی رو حـــال کن چی فرستادم:)))

… … Golpari joon! oh Yeah..
You’re here ! Oh yeah !
Will you come with me?
I won’t.
You’ll be tired.. i won’t !
Vai Vai Vai
How much are you brought
=))))
گلپری جون! بله؟؟ !
اینجایی جون؟؟ ! بله؟ !
بیا بریم… !
نمیام !
خسته میشی.. نمیشم.. !
وای وای وای
چقدر اطفار میریزی !
=))))))
.
.
.
آموزش یارو به پسرش در مورد پست کردن نامه بدون تمبر:
خب حواستو جمع کن آدرس گیرنده رو بجای فرستنده بنویس…..
بندازش تو صندوق پست…..
اون وقت پست میبینه تمبر نداره پس میفرسدش برا فرستنده ….!!!! خفن ترین جوک های خنده دار فروردین 92
.
.
.

اس ام اس توپ خنده دار ۹۲
مهم ترین فانتزی من اینه که یه روز منو بفرسند کره جنوبی فقط ۴۸ ساعت بهم وقت بدند تمام چیزایی که توی این چند سال می خاستم عز اینترنت دانلود کنم ولی به خاطر سرعت پایین نتونستم رو دانلود کنم برگردم.
به خدا بر می گردم. به امامزاده چاوز برمیگردم….:(
.
.
.
خسته و کوفته رفتم خونه، خودمو زدم زمین و به مادرم گفتم یه چایی برا داییت بریز و بیار!!!!!
گفت: داییم غلط کرد!!!! منم گفتم: خب داییت غلط کرد!!!!
یهو گفت: بیشعور ، دایی خودت غلط کرد!!! منم گفتم: باشه ، دایی خودم غلط کرد!!!!
خلاصه هیچی دیگه: بعد از کلی تعقیب و گریز آخرش با کفگیر زد وسط فرق سرم. خفن ترین جوک های خنده دار فروردین 92 (
.
.
.

جوک خنده دار۹۲

عاغا روز اول دانشگاهو بود:
یدفه یکی از دخترا که جلو نشسته بود در کیفشو باز کرد بعد یه سیب (تغذیه واسه زنگ طفریح)سر خورد افتاد وسط کلاس…
من آمدم به رو خودم نیارم برگشتم دیدم همه دارن میزا رو گاز میزنن منم غش غش خندیدم دیگه داشتم دل غشه میگرفتم.
(به افتخار نون پنیرای ابتدایی دستا رو موس حالا لایک لایکلایک لای لای لای لایک)

منابع:لطیفه اس ام اس و مسعود میهن بلاگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟